This is for me.

                                                                 Datum: 2012-06-19 / Tid: 22:29:41

Jag har kommit på att min egentid är mer än välbehövlig. Och imorgon ska jag få tillbaka den!! Äntligen! Att läsa två kurser på dubbel fart 10 veckor kändes
då som en bra ide samtidigt som man jobbar.

I min åtanke måste jag pressat bort vanliga livet med hundar, hästen och hemmet med allt vad det innebär. Samt sömn. Jag funkar absolut inte utan det. Men nu är det ett prov imon och en inlämning så har jag förhoppningsvis iaf klarat G. Känner mig mer garderad för framtiden på så vis med.

Detta har man gjort för sin skull, såklart. Men ingenting för mig i nuet. Nu har jag snart sommarlov. Och 5 veckor kvar till semester. Det går åt rätt håll utan tvekan! Jag borde nog bli lugnare och mer harmonisk snart med.

Hoppas att kunna fortsätta träna nu då. Det ända där jag bestämmer hur hårt jag vill köra, och alltid har lite mer att ge. Jag saknar det oerhört. Thaiboxningen efter imon kommer jag! Ostoppbar snart.

Men först ska jag sova på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback