Att ångra sin träning?

                                                                 Datum: 2012-06-26 / Tid: 00:00:18

Det är typ omöjligt att efter ett träningspass ångra att man genomfört det. Ändå har det faktiskt varit omöjligt tidsmässigt att få ihop det för mig. Men nu är det äntligen klart! Japp, mina G på kurserna är klara. Inte en lektion i sikte!

Men precis som när man kört på i 100 och slappnar av kommer den där slutkördheten. Extra påtaglig brukar den vara när man väl får semester eller är ledig efter en jobbig period och BAM så blir man sjuk.

Detta vill jag då inte tänka på eller råka ut för, så nu lägger jag fokus och tid på min träning igen! Intresseklubben antecknar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback