This is for me.

                                                                 Datum: 2012-04-17 / Tid: 23:50:21

Klutade på varför jag oftast sitter och häckar här när jag oftast mår dåligt. Det är som att när man mår bra har man absolut inte tid att skriva, man mår ju bra! Då kan detta inlägg skvallra om min dagsform som tidigare inlägg. Men seriöst hur kul kan det vara att bara följa mig genom min misär och inte när saker är bra? Just nu är det inget kanondåligt utan mest jag som är confused litegrann. Hur som helst dom få läsare jag haft har jag nog ändå tappat. Så då kan jag likaväl behålla lyckan och ösa ur mig sikten. Detta är bara i egoistiskt syfte, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback