Dumt att klaga?

                                                                 Datum: 2012-04-19 / Tid: 21:59:46

Funderar ibland på om jag trots min positiva anda klagar mycket. Eller i onödan. Har märkt att jag är lite mer stel på senare tid. Tror även jag vet vad det beror på men det hör inte hit så direkt. Utan jag funderar mer på om man kanske skulle försöka fokusera på problemet och ha tillit till det som händer, det händer. Man kan inte noja bort det eller se förbi det. Känslorna är alltid starkast. Även positiva känslor men dom negativa blir ibland så tydliga. Den där magkänslan när nått känns fel. Tack och lov har den senaste månaden lyst med sin frånvaro. Men den finns där ändå. Kanske bara betydligt mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback