En dålig människa

                                                                 Datum: 2011-01-18 / Tid: 02:09:31
Hej!

Jag har kommit på att jag kanske är en dålig människa :(
Inte direkt för att jag är bitter, utan mer för att jag utnyttjar min situation. Nu var det min situation som bloggare jag tänkte på, för här har jag skrivit till er (eko, någon kvar som läser?) i min misär. Jag har gett er djupa inlägg, förtvivelse och sorg. Men nu när jag har kommit till guld och gröna skogar, eller iaf så nära det som jag kan, då, då tappar jag mitt skrivande.

På något vis skriver jag alltid när jag mår dåligt, eller har något djupt undantryckt jag behöver få ur mig. Idag var det inte så mycket negativt, huset är super och vovvarna puttenuttigast! Mycket påhälsningar från Växjö, kompisar osv, nu senast idag har det varit min svenska tjejkompis/barndomskompis med hennes tvillingar och irländska gubbe Johnny, Mycket mysigt så dom kommer imon igen! Super ju, blir inte bättre! :-)

Här lite folk kvar att avverka men en i taget får det bli, hundarna ska visa alla sina konster varje gång någon kommer innanför dörren, en mindre orkan får man på sig när man kommer hem. Snart blir det nog 100 kg hund (fördelat på 2). Det där med att inte hoppa har alltid varit min svaghet, jag kan inte komma hem och skälla på dom. Så dom studsar lite (jag vänder mig om och säger sitt) Men dom ger sig fort, men det är väl det ända jag är dålig på i hundägarskapet, det ända jag vet rätt ut, och det är ju skönt att man inte har fler brister, hahaha!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica och Diya

Hej hopp!

Klart du har läsare kvar :) Du och jga är nog ganska lika just när det gäller att skriva när man mår dåligt...det är då det behövs och är som skönast att skriva det man tänker och känner.

vad söta de är era vovvar:)

Ser fram emot fler bilder...på både bostad och djur.

Sköt om er!

Kramiz från västerbotten!

2011-01-18 @ 15:06:57
Postat av: Lenita

jag bloggar oxå mer när jag mår dåligt!när man mår bra,är man kanske mer aktiv i livet? Ett tips när de hoppar, är att tvinga dem på alla fyra,lägg bara handen på nacken på dem,och håll emot när de försöker hoppa.

2011-01-24 @ 08:00:52
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback