Sovpaus :)

                                                                 Datum: 2010-10-18 / Tid: 21:42:29
Viking har sovpaus hos Husse :-)

Fick bra nyheter om Mike, sharpei blandningen i USA. Han är ute, levande och lycklig! :-)
Även "fuxhunden" Red har räddats. 3 av 6 ute med andra ord, varav jag hjälpt till jättemycket med 1.
Fick en bild på honom och han ser så mycket bättre ut 2 dagar senare! Lite extra värme och lycka i hjärtat på höstkanten.



Mike med gräs under tassarna! Och inte instängd i en bur med avlivningshot längre!! Hurra!!



Red är också säker!

Ett nytt ansikte som är akut, jag jobbar lite halvhjärtat på dom 3 sista jag lovande att försöka rädda, och så en sväng på Jester. Maxi är också otroligt söt tjej, men dom andra satsar mer på henne. Att ha valp begränsar min tid just nu!



Jester, En akuthund i Texas, USA



Ledsna övergivna Maxi drygt 1 år i Texas, USA som resten av USAborna kämpar med. Det lilla jag gör, gör jag för Jester. Han har sånna ögon som den hunden i den hemska filmen jag en gång såg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback