Akut-kille..!

                                                                 Datum: 2010-10-23 / Tid: 19:57:55
Hittade denna akut-akuta kille på blocket, tänkte ge en liiiiten större chans genom att sprida annonsen här. Here we go:



AKUT! AKUT! AKUT!

Jag hoppas verkligen med handen på mitt hjärta att det finns någon där ute som kan ta över min hund. Jag kan inte längre ha kvar honom pågrund av att min hyresvärd inte accepterar honom.

Han är världens underbaraste kille men tuvär litar han inte på andra männsikor som han inte känner. men så fort han har hälsat så blir han lugn och snäll direkt och han kan även gör utfall mot andra hundar när man är ute och går om det är mörkt.

Det du har läst nu är det negativa om honom.

Men nu till det POSITIVA :D

Han är en stor kille men vill järna försöka att sitta i knät om du sitter på en stol:)

Han älskar att få sitta med i soffan och glo på tv :)

Han går bra ihop med andra Tikar.

Han går bra ihop med nästan alla andra djur katter och hästar går han super bra ihop med :)

Barn är inget man behöver oroa sig för.
Han bor ihop med en pojke på 2år som klättrar dra honom i svansen så barn och deras bus är han van vid =)

Han är helt enkelt världens bästa hund med lite små problem men det har vi ju människor också :P =)
Han är chippad och vaccinerad

Om du känner att du är en räddare i nöden så ring eller mejla. vilken tid på dygnet spelar ingen roll.

Mvh Josefin

p,s känner ni att det är är långt att åka eller så kan vi säkert lösa det på något vänster.d,s

Josefin: #

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback