1 bra nyhet, 2 dåliga..

                                                                 Datum: 2010-10-21 / Tid: 23:00:10
Vi tar dom bra nyheterna först, Shar Pei / Mastiff mixen Mike är framme hos sin nya ägare och passar in perfekt i hennes miniflock!!! Han fick det bra :-)

"Mike the shar pei mix safe at home :) thanks for your effort!"



Jag var naiv och kortsynt men min tid räckte inte till. Att Mike var ett svårare fall p.g.a. sin storlek var något jag visste och jag lade ner hjärta och själ i att hitta någon, och jag gjorde det! Jag, Pam och givetvis hon som tog honom, Hollie, räddade hans liv.

Hur som helst trodde jag att dom andra två hade unika utseenden, och personligheter som skulle rädda livet på dom. Tobys tvåfärgade ögon och Rustys öron. Tyvärr hade jag väldigt fel. Och båda är borta. Hundar jag aldrig träffat i andra sidan världen men som rörde mitt hjärta med sina ansikten. Två av 3 miljoner i USAs statistik. Jag önskar ändå att utgången blivit en annan. Man vill ge upp, man blir för djupsint och deppig, men man kan inte, det finns alltid mera. Fokusera frammåt, och kanske rädda 1 till och en till.. tills dom inte är fler.

Sov gott killar.
Hoppas inte världen glömmer era ansikten.


Kommentarer
Postat av: kebne<33

sötingar<33

2010-10-22 @ 16:00:57
Postat av: Mikaela

Ja detta är hundar i USA, dom två klarade sig dessvärre inte vidare till en ny framtid. Men hoppas på att kunna hjälpa fler på distans i framtiden.

2010-10-22 @ 17:50:44
URL: http://kelagirl.blogg.se/
Postat av: Cowie

för det första så måste jag säga tack till att såna godhjärtade människor som dej finns, och detta är en riktigt bra blogg, följt den ett par dagarna nu och lär följa den ett bra tag fram över, skandal att det är som det är, men måste ändå säga tack för dina varma goda insatts,

2010-10-23 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback