Grattis Ninja...

                                                                 Datum: 2010-11-21 / Tid: 14:50:31
Jag hade tänkt skriva ett fint inlägg om hennes för korta liv, kantat med vackra minnen och glada stunder. Jag tänkte lägga upp massa bilder och ha glada tankar trots sorgen och saknaden efter henne.

Men jag jobbade 12 timmar, hade ledsna tankar och var mer bräcklig än jag trott. Kanske var det känslan som kom tillbaka av saknad, kanske det att man fokuserade mer på henne igår än på allihop. Kanske allt och kanske bara kärlek och saknar. Hur som helst ville jag skriva världen finaste inlägg kombinerat med sorg och saknad me fyllt med kärlek.

Tyvärr så blir det inte så, jag kan inte tjata och förklara mer än jag gjort. 
Vi hade en jobbig dag igår, för vi saknar Ninja så mycket.

Grattis på födelsedagen Ninja. Vi har alltid och kommer alltid att både älska och sakna dig.
Våran Prinsessa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback