Trött på shelterfaces?

                                                                 Datum: 2010-08-23 / Tid: 00:45:16
Det är inte jag. Jag tröttnar aldrig. Det finns alltid nya ansikten att drömma sig bort i. Personligen så längtar jag nu, veckorna går långsamt ibland... ;-)

Det kommer nog dyka upp lite olika "oshelter"faces här snart. Men nog om det.

Eldir kämpar på, han är fin prinsen! Själv har jag blivit medtvingad på ofrivlliga ohundpromenader. Känns ju rätt så dumt egentligen, men vissa menar tydligen på att jag bör vara i fas för vad som komma ska. Så vi var ute och vandrade med mitt halsont så hade jag all rätt att vägra slingan, right?

Hur som helst, jag har just nu inte så mycket mer att skriva om, förrutom att tiden går saaakta. Och med det så behövs ett tidsfördriv. För jag längtade efter hösten, och nu är den på ingång. Men först blir det Spanien, och tiden dit går fort! Semester, det ska bli så skönt!

Men tills något annat händer går mitt liv på rutin, och jag får nöja mig med att presentera "the shelterfaces" så här är några nya ansikten. Godnatt.



Scooby, Boxern från Texas klarade sig med nöd och näppe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback