Shelterfaces

                                                                 Datum: 2010-08-06 / Tid: 10:04:35
Nu har jag lagt min själv i en dödsdömd hund till i USA. Denna gången har jag hittat en tjej utan direktlänkar som ville ha henne. Och nu när hon bokat henne så svarar hon inte på mail eller telefon.

Man blir ju gråtfärdig. Jag träffar ju inte folket jag skriver till, USA är "a bit far". Hur som helst så hoppas vi på ett missförstånd för hon visste absolut vad den hundkombination innebar och var väldigt hundmedveten tyckte vi båda två. Henne jag "jobbar" men nu på avstånd är en tjej som heter Petra, från Tyskland förflyttad till USA. (aldrig träffat). Hur som helst, Petra tyckte med det verkade som ett bra hem, och hon den här människan kan väl vara mer angelägen, dom har ju som jag tidigare nämnt inte hur många timmar på sig som helst, dom dör annars! Och det är det vi försöker undvika, detta jädra förbrukningstänket kring levande älskvärda individer.

Hon är en pitbull/boxer blandning. Och kolla färgen, hon är ju så läcker. Hon fick nyss puppies så ni får ha överseende med hängtuttarna :-) Hur som helst håll tummarna nu att vi får svar så vi kan hjälpa henne. Dessutom ska vi arrangera en resa mellan Georgia och Minnesota om hon svarar, ingenting är omöjligt, men det är stressande att klockan tickar!

En bild på skönheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback