Rastlös

                                                                 Datum: 2010-08-28 / Tid: 21:06:08
Nu har jag börjat känna mig rastlös. Kanske är det för att så mycket är på gång på kort tid, som man försöker att skynda på tiden genom att man vill hitta på saker.

Små dagsresor vill jag göra, vill tex till Stockholm och Oslo och hälsa på goda vänner som var för längesen man såg. Kinga kommer förvisso ner snart hoppas jag :-) Man borde åkt till Irland med, men vi får lägga det i framtiden :D

Vi ska ju iaf till Spanien om ca 1 månad, jag tror det blir grymmt skönt med semester och goda vänner iaf :)

Jag saknar träningen fruktansvärt mycket, men jag tror det är rätt med lite uppehåll för att hinna med Eldir, nya "projekt" ;-), husinflyttning, lägenhetssäljning, jobb och privatliv. Dessutom, som sagt var, är det snart semester, jag har haft min berömda höstsjuka och sen drar det igång, känns som livet går lite på tomgång, ungefär som att någon vill kolla läget, om jag verkligen är "med" typ.

Har nog verkligen blivit expert på att svammla. Jag återkommer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback