Passa på!

                                                                 Datum: 2010-08-30 / Tid: 13:42:35

Jag ska passa på att göra pass.

När man väl är ledig är det en fördel om man tar och går tillpasscentralen, måste dock medge att jag är lite osäker på öppettiderna. Älsklingen slutar vid 3 snåret, så det borde ju klaffa.

Hans är trasigt men inte utgånget, och mitt är ju borta sen branden. Funderar på om man måste förlustanmäla men det borde ju vara noterat tack vare branden om man säger vad som hänt? Det är det som är så snurrigt, men det löser sig väl!

Hur som havet ska man försöka se lite normal ut på detta, jag hade zombieeyes på det förra, och Filip så riktigt kriminell ut! Well! Skönt om man kan bocka av en sak på "att göra" listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback