Pågående shelterfaces

                                                                 Datum: 2010-08-23 / Tid: 01:05:16


Miami har blivit överfulla med en massa beaglar, svårräddad ras, jag var naiv nog att tro att detta kunde vara lätt om man fick tag på några rescuegroups, men icke sa nicke, det var fullt överallt.. Idetorka eftersom jag inte kan åka dit och göra något själv iaf..



Ett underbar Shar-Pei syskonpar som redan är "Urgent". Svårjobbat, men gudomligt söta!



Pitbullmix. Den svåraste rasen att rädda av alla. Hoppas hans underbara ansiktsuttryck fångar någons hjärta.



Med rätt rescue borde denna ståtliga kille gå och rädda, ung och trevlig i sättet och som blev det klassiska "too big" smart och skaffa en Grand Danios då... daaaaah...



Fru Mastiff

&



Herr Mastiff var också "Too big" "Owner surrender"... Vill inte skryta eller ge falska förhoppningar men JAG Fick tag i en mastiffräddningsgrupp, hjärtat bultar alltid lite hårdare vid raser som ligger mig varmt och hjärtat, och det ser iaf bra ut för dessa bjässar. Jag vågar nästan tro att jag varit med och varit länken som hjälpt till och rädda dom ;-) Men uppdaterar er när dom är i säkerhet om inte sprutan hinner inne, dom har trots allt varit på Euthlist i 1 vecka, snacka om sista sekunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback