Markarbete

                                                                 Datum: 2010-08-11 / Tid: 12:31:56
Igår jobbade vi med markarbete jag och Eldir. Jag börjar bli gammal eller gnällig men har fått ont i ryggen.
Hoppas på att det ger med sig men väntar med ridningen lite, så det blir nog lite mer markarbete idag, när jag lyckas ska jag dela med mig mer av exakt vad jag försöker lära honom. Han är så rolig och jobba med Prinsen, smartaste killen i hästvärlden och lättlärd med, med rätt godis haha! :-) En bild på honom igår jag fick äta upp min höstdeppighet, för även om kvällarna pratar höstigt säger dagarna fortfarande sommar, om än en kort sommar, så är det tydligen sommar, eller var, iaf igår. Idag regnar det nästan.. Men det stoppar inte mig. För idag är jag ledig också! Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback