Framgång och Framsteg!

                                                                 Datum: 2010-08-20 / Tid: 23:20:32
Nu känns det allt bra, bra. Faktum är när allting faller på plats, det känns det SKITBRA rent ut sagt! :-)

Titta på länken vad Eldir är duktig, han kan buga nu! Vi stod och trixade och givetvis ska det befästas mer men det är inte länge vi har övat på det, smart älskad häst. Stolt matte! :)

http://www.youtube.com/watch?v=8ISumtnxhME

För övrigt dras jag med en jäkla förkylning, eller halsont snarare, det sitter i halsen och är rethosta. Har inte haft för avsiktigt att sjukanmäla mig för jag är ju pigg, det är missledande det där. Imon är det bara halvdag iaf, så det borde gå med te och halstabletter, även om inget hjälper. Uähhh stackars mig :-)

Vi var vid graven idag med och gjorde klart den, nu är jag nöjd. Nu är den fin, personlig, kärleksfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback