Samhörighet

                                                                 Datum: 2012-04-16 / Tid: 23:37:22

Det här med att känna samhörighet med folk kan vara både härligt och förödande. Jag har känt plikt åt ett håll av folk som man "borde" tycka om, umgås med och på annat sätt hålla god ton till. Det gjorde jag inte idag. Jag snäste. Ordentligt. Väldigt olikt mig men blir man någon form av attackerad så har man väl inte mycket till val när man helt ärligt inte orkar argumentera med en idiot. Ärligt folks, inte ens för en väluppfostrad, artig och serviceminded blondin är det värt det. Så jag röt ifrån. Och samhörigheten av att bo på samma gata var som bortblåst. Jävla idioter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback