Kommer ni ihåg?

                                                                 Datum: 2010-09-01 / Tid: 12:59:23
Kommer ni ihåg Hager? Det gör jag ;-)

Han fick ett fosterhem 1, 15 timmar innan han skulle dö, han blev kastrerad, id-märkt och vaccinerad, redo för avresa til sitt nya fosterhem så ringer dom och har av "personliga själ" avsa sig sitt fosterskap. Jahapp. Det var det. Han åkte in på hundpensionat och har suttit där i ca 5-6 veckor tror jag. Hur som helst, inte bra att komma från ett hem, blivit utslängd i Texas, vandra runt där, in på ett shelter och var 1 timma och 15 minuter ifrån att dö, för att hämtas, åka till vetrinären och sen rehaba sig på ett hundpensionat..

Men han är tuff killen, det har vi fattat so far :-) Men igår åkte han iaf äntligen till ett nytt fosterhem. Jag älskar hans ögon, hoppas man kan följa framstegen bara men vet inte ritkigt hur man får kontakt med nya fosterföräldrarna. Hur som helst, man får leva på hoppet att han äntligen fick en ny ärlig chans!




För övrigt hade hon sett några av mina filmer som jag hade på facebook, det var snällt sagt att dom var bra, hur som helst kom hon på att jag kunde göra filmer om vissa av hundarna som hon hade, då kunde jag få mer bilder och mer information om framstegen, för jag vill gärna göra mer än att försöka maila runt till folk som jag inte vet vart eller hur det är beläget, jag har lyckats med mopsen dock!! Troligtvis en mopsblandning till, men inte fått svar än tyvärr. Sharpeierna vet jag inte hur det går för, dom var inte tillräckligt akuta än, men dom tackade för infon och skulle hålla ögonen öppna ifall dom inte kom ut. Håller tummarna för att dom får det bra, ska försöka hitta mer information om dom.

Hur som helst, så tänkte jag göra en video om Hager, men eftersom han är ute får det nog bli om "Dale" som var träningshund för hundkamper. Han hade stora sår på sidan och är också på ett hundpensionat i väntan på att komma till ett hem/fosterhem. Får väl hjälpa den killen på traven då, trodde Hager var svårare för han är inte lika trygg och stabi som Dale (numera Boo) är. Knepiga namn btw men okej, får klura lite på videon om Boo tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback