Har min blogg dött?

                                                                 Datum: 2010-11-12 / Tid: 22:22:56
Har min blogg dött? Är jag tråkig? Har ni dålig mentalitet? Vem är felet?

Frågorna är många, inga kommentarer, inga hund-akut-tips och inga finurliga "gåtor" jag kan hjälpa till med.
Min blogg är inte regnig som vädret i Göteborg, det är torrt som i Sahara. Hellre Göteborgsregn på bloggen tycker jag!

Våran vovve växer som ogräs! :-) Stor kille snart, tiden flyger iväg. Imorgon blir det party för första gången vi lämnar Viking hemma med mamma o pappa o syrrorna (om dom är hemma) hur som helst, Älsklingen har fyllt 25 och det måste man enligt mig och våra vänner fira, även om han inte var mest på i världen tycker han nog att det ska bli riktigt roligt iaf :-)

Snart är det 3e december och inflyttning! Tiden går fort nu, och vi är inne på upploppet eller vad man nu ska jämföra med :-) Det vi har kvar att köpa är säng, och ett riktigt matbord för minst 6 pers i vardagsrummet.

Sen vill jag ha vissa saker med, tex kaffemaskin (tassimo eller vad den heter) En kaffebryggare, en juicepress för färsk frukt och en dammsugare (Vill ha och vill ha, nödvändigt ont!) Tur man jobbar lite mer nu i november, tror det kommer behövas med eftersläpande skaff och byggkostnader för gamla lägenheter som vi fick lägga ut extra. Skönt o ha det ur världen!

Det är för övrigt skiten med extrajobb, man får alltid betala tillbaka för alla jobb drar på lägsta nivån och då blir det minus i min privata budget, skönt med Coop nu därför, stabiltet! Me likey!

Ska kolla lite i "hundcyberspace" om det finns någon hjärtskärande akutare och lägga ut. Är det någon som söker hund kan ni ju höra av er, så kanske vi kan koppla ihop er med en akutare? Who knows? Hade varit kul med lite happytails att dela med sig av :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback