Boxerkille behöver akut nytt hem!!

                                                                 Datum: 2010-11-02 / Tid: 23:11:27


Pris: 4 500:-    5 000:- Typ: Hund Håbo

(tiden minskar drastiskrt för behöver hitta ett hem omgående)
Det är ett tungt beslut jag har fattat. Jag innser att tiden jag har ej räcker till för min underbara hund Diesel. då jag skall flytta kommer jag bo välldigt trångt och de funkar ej att bo i en liten etta. Han är en renrasig boxer med stamtavla han är 11 månader den 6/11. Han har mkt energi och en väldigt snäll hund. Fungerar bra med alla hundar jag mött på hitils och det är endel. Han har lite nedsatt hörsel så träning är något som behövs, han hör vissa sortes tonlägen av prat/ vislingar. Han är ej någon problem hund enligt mig. Han är bara en unghund som behöver mkt mer tid än vad jag kan ge honom. Han fungerar bra med barn. Han har fått pröva att umgås med katter han är inte elak mot dom han vill leka med dom och har lite svårt att lugna ner sig dag tid med en katt i samma hus. Ser att han kommer till någon med mkt tid någon som kan gå kurser med honom. Gärna någon på landet men ej något krav så länge du har gott om tid för min kära hund.
PRISET EJ VIKTIGAST BARA HAN FÅR ETT BRA HEM OMGÅENDE DÅ JAG EJ KAN HA KVAR HONNOM EFTER 7 OKTOBER..

Vid mer frågor ring eller maila.

Hundvalpar måste vid försäljning vara äldre än 8 veckor och kosta minst 500 kr. Alla hundar måste ha registreringsnummer från Jordbruksverket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback