En tom säng.

                                                                 Datum: 2010-05-07 / Tid: 01:01:41



Det går inte att komma runt det. Det är för jävla tomt i sängen. 2 personer är konstigt!
Vart är min älskling som alltid snarkade och protesterade när man fick flytta henne mitt i natten? Vart är vårat frusna hjärta som helst skulle ligga på än, emellan benen på täcket eller under täcket med nosen utåt? Och vart är våra kissekatter, som skulle sova med oss, iaf Aska.. och Svinto i hundsängen. Hur som helst, sängen är jäkligt tom.

Har jobbat och bowlat med Johanna och Heidi. Blåvitt vann över AIK med 4-0 så dagen har sett relativt bra ut, men vad spelar det för roll, egentligen?

Jag hatar nätterna. Och dagarna. Och tankarna. Och drömmarna. Jag hatar det här!!!

(Nya gravbilder, vi planerade lite blommor, mer kommer..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback