Well...

                                                                 Datum: 2010-06-17 / Tid: 13:00:30
Vi får nog fortsätta leta, den har dragit iväg väl mycket nu asså. Men jag är nog en dålig förlorare för det sved! :(

Frågan är vart ska man bo nu då? Vi vet några områden, men sen ska det klaffa mer. Trädgård hade varit så najs ju...

Många frågor, lite svar för hela världen har semester. Byggfolk, kontorister, målare you name it.
Själv är jag trött på semester, dom åren för flera år sen när jag hade, var det aldrig bra väder nästan. Någon vecka för 5 år sen klaffade det i maj. Och denna veckan jobbar man fullt o solen lyser, nästa vecka midsommarveckan kan man hoppas på riktigt mycket sol, men det lär regna för jag är ju tro det eller ej, ledig midsommar.

Ska iaf bli så skönt! Håller på och snurrar med två jobb, och nu sitter älsklingen i samma sits. Ball? Nja, det funkar, cash kommer in och vi ses det vi kan. Men sommar? Nä.. det får vi nog inte riktigt! Dock kommer vi få varma härliga sommarkvällar och en ljusare tid. Ska faktiskt försöka ta mig till havet någon ledig dag med. Det hör ju ändå till.

Tatueringen blir skjuten på med för jag jobbar :( Men nu ser man fram emot det ännu mer. "Den som väntar på något gott..."

Dags o jobba, snurra över boende, och folk man inte får tag i, samt gråta över all förlorad sommaritd ;)
Jag har verkligen blivit en optimist!

Puss på ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback