Visningen from hell

                                                                 Datum: 2010-06-16 / Tid: 09:08:17
Vi ska på visning! igen!

Vi har tittat på allt från en förfallen villa med drömtomt, till små centrala lägenheter.

Dock ska det tilläggas att vi har en plan för varje ställe vi tittar på. Planen, drömmen, viljan... allting är det mycket av för att inte nämna "kraven" eller "drömkraven".

Trädgård är först och nästan störst på listan. Inflyttningsbar direkt helst utan o göra om, bra läge i västra göteborg nära familj och vänner, okej pris, långt bort från stora vägar.

Right, hitta det i Göteborg med mig på so far deltidsjobb, och min pluggande pojkvän..
Sanningen är ju att jag jobbar en sisådär 6/7 dagar i veckan både nu och då ;) Sanningen är att Filip jobbar som en tok nu. Men syns det på pappret i höst? Är det en säkerhet? GAH!

Men nu ska vi af på visningen from hell. Filip bokade den på omvisning för mina föräldrar och han var och snokade där på förra men själv har jag inte sett den. Och den känns väldigt bra med trädgård, nära vänner och bra förbindelser med trädgård på rätt sida stan..

Till våran skräck har den bara hittils stigit med ca 400.000 kronor... ball? Vi ska titta ändå så vi vet hur den ser ut. Men snacka om skräckvisningar! Se, gilla, drömma, längta, planera och bli blåst på den. Inte okej.

Våran gamla är ju långt ifrån såld, frågan är om den även är långt ifrån renoverad med, den är någ lite målad. punkt. dessutom ska gubbar hit och dit på semester så vem man får tag på när är det stora problemet när vi väl valt kök och känner oss på G.

Jaja, vi får väl se vad som hända ska, ett steg i taget så att säga. Men man vill ju ha ordning på det inom 4,5 månader, valpen är förhoppningsvis på väg nu ;) Bulle i ugnen liksom! Och jag vill aldrig bo i den gamla när den är klar! ALDRIG!

Så vad ska man göra? Vi håller på gamla "Tro, Hopp och Kärlek"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback