Var är namnskyltarna?

                                                                 Datum: 2010-06-23 / Tid: 17:34:16
Suck!

Vi har förresten inte fått namnskyltarna ännu!
Tror dom är beställda men verkar ju verkligen ta tid! Vill göra egna små stenar som man kan beställa ristning i, men frågan är vart man gör det?

Vi hittade en hund-lykta som passade bra till graven, och den rosa blomman var en sån Ninja sprang runt med som pep och lärde henne sjunga när hon var liten. Den spelade "You are my sunshine" så när vi hittade en likadan rosa (opipig) blomma så var det självklart o lägga den där, även om det inte lär hålla sig så värst länge i regn och rusk..

Blommorna tar sig inte, 3 har dött, jag har inga gröna fingrar, jag har bara pälsfingrar! Får se om vi kan göra något åt mina planteringskunskaper snart?


Kommentarer
Postat av: Rita

sv: Tack!



Så fint du har gjort och vilken fin hund-lykta =)

Om du vill ha blommor som inte är så svåra, så föreslår jag nån sorts succulent, det finns de som blommar fint också. De tål torka och regn...



Jag tror att du kommer att hitta rätt bostad när det är meningen att du ska ha den bostaden. Rätt var det är finns den bara där och så småningom kan du fylla den med underbara djur igen =)Jag tror på dig!

Ha nu en så underbar midsommar du kan och som du gör den till!

Kramar/Rita

2010-06-23 @ 19:36:55
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback