Vänder det?

                                                                 Datum: 2010-06-22 / Tid: 22:18:26
Nu har vi tittat på flertalet hus igen, och lägenheter och gud vet allt.
Vi hittade faktiskt ett som vi skulle kunna få, bra förbindelser, en bit ifrån stor väg så man kan ha katter, utomhus! Och trädgård! Tänk och ha trädgård till vovvarna (jo, två vovvar på sikt är att räkna med) och kunna grilla på sommaren. Wunderschön så att säga!

Dock så bjuder idioterna i Göteborg som om dom har pengar som gräs. 500.000 drog det iväg och det hade nog fortsatt. Vi har bara näst högsta budet, igen, och ja, vi får se vad som händer men det verkar inte vända.

Men jag är van vid besvikelser nu, pessimistiska jag ;) Men när det går bra hoppas jag det vänder ordentligt!
Nu har vi verkligen fiskat efter bra nyheter på många håll, så någongång bara måste det väl vända hoppas jag!

Det är dags och sova och jobba tidigt imon igen, men vi får se om kvällen bär med sig, mot alla odds, goda nyheter, annars får vi söka vidare. Måste bli av med den gamla lägenheten med för guds skull! RENOVERA FÄRDIGT! Vill inte ha den. Förlåt, men jag hatar den!

/En bitter blondin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback