Nya vägar

                                                                 Datum: 2010-07-04 / Tid: 14:14:29
Nu har vi fått en idé!

Det är ju alltid något, och det kan vara en bra väg till målet men det blir en långsiktigt lösning. Om vi väntar in ett sådant hem så kommer vi ändå behöva ett tillfälligt boende, vi får fortsätta titta på alternativ helt enkelt.

Det är bara så mycket och tänka på att det känns som min hjärna omedvetet checkar ut. Jag tvivlar på allt och tycker att alla känslor är upp och ner, men däremellan känner jag mig iaf lite gladare, och förväntansfull. Det gäller bara att idéerna uppfyller dom mesta förväntningarna, och jag kan förstå att det inte går i alla sammanhang. Men trots allt, vi var inte inställda på att börja om med valp, nytt hem, ny plats och nya rutiner..

Vi var inte inställda på något! Absolut inte att förlora allting, därför hann vi inte heller ställa in oss på flytt, och andra omställningar. Så, det ända som känns postivt är om man hittar rätt, och vi kanske kan ha gjort lite framsteg iaf, om ett bra tag! Men jag har den hårda vägen lärt mig att inte vara för positiv förräns allting är spikat och klart.

Därför är jag lite mer laidback och försöker lugna ner mig en del innan jag sprider ut mina planer för världen..

Det betyder givetvis inte att jag är inställd på ett liv av förödelse och besvikelser, det är bara det att det där med att tänka till kan göra att man slipper förklara allting för djupet för hela världen. Nåväl, det känns som att det börjar puzzlas ihop igen, delvis, sakta, men en dag i taget, inte för höga förväntningar så får vi se vart vi slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback