Namnskyltar på gravstenen

                                                                 Datum: 2010-07-06 / Tid: 01:16:58
Dom kom i veckan, det var ju på tiden men ändå så blev det jättefint verkligen...
Måste bara försöka så blommorna lite bättre, dom tar sig inte riktigt, får se vad vi hittar på...



Lite mindre förtjust i åldern som skulle avrundas till hel eller halvår.. men det är ju en uppskattning..
Hmm.. ska göra någon graverad fin minnestavla eller sten eller nått med så det blir lite personligt eller så iaf.

Orkar inte skriva mer just nu. Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan mitt namn är Isabelle jag hamnade inne på din blogg genom facebook o blev intresserad o läsa lite om Oogy..men sen så hamnade jag även här o blir så ledsen när jag ser när djur har gått bort =( jag har själv 2 hundar som jag inte vet vad jag gör när de försvinner. men är bara liten nyfiken på o höra vad som hände dina djur, om man får fråga, eftersom de tyvärr va så unga o alla gick bort i år?!? =( jag beklagar verkligen sorgen! MVH: Isabelle.

2010-11-02 @ 00:34:41
Postat av: Mikaela

Hej Isabelle, kul att du läser min blogg, hoppas du hittade mer info om Oogy, det mesta är på engelska glömde jag säga.



Det brann i våran lägenhet och det var där och då vi förlorade våra 5 djur, ens tor tragedi för oss som jag inte kan beskriva i ord. Det var det viktigaste i vårat liv och dom finns inte kvar. Började bloggen i och med att man behöver ventilera sina tankar och så. Finns länk till minnessida om du vill läsa mer.



Mvh Mikaela

2010-11-02 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback