Jag är inte stark.

                                                                 Datum: 2010-04-30 / Tid: 02:18:11
Ledsen om så verkar, men jag är inte stark.
Jag saknar.

Jag är inte "på bättringsvägen" allt har bara stannat upp.

Kanske är jag inte bitter, men tro inte att mitt leende betyder glädje.

Vikten har tydligen enligt andra rasat, mitt driv är borta.
Sminket fixar fasaden men livet i ögonen försvann.

Jag är inte stark, jag lever ju knappt! Jag bara är.. är..

EMPTY.



Ninja

Allting bleknar, allting brister
Livets röda tråd är skör
Den man håller av man mister
Den man älskat mest, den dör.


Chili


Avskedets stund för alltid har kommit
Solen har sänkt sina strålar i frid
Borta för alltid är den som vi älskat
Borta från sjukdom, oro och strid
Saknad av många, men mest av de Dina
Leva Du skall uti minnenas led
Tyst är vår hälsning, den sista vi viska
Sov gott Du kära och vila i frid


Svinto


Det finns en glädje, större än sorgen.
-Gläden att minnas (dig!)


Aska

Det finns ingen sten så tung
som sorgen vi känner
Det finns ingen ros så vacker
som minnerna av dig


Alwyn

Du går ifrån oss,
men är ej borta
I våra tankar
du lever kvar.









Djupt i vår kärlek skall ni alltid leva,
alltid finnas till
För i kärleken dör vi aldrig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback