En vän är en bra medicin.

                                                                 Datum: 2012-06-02 / Tid: 00:26:51

Vänner kommer i oerhört många former. Och från oväntade håll. Rätt kul att se hur olika mina vänner är. Men man märker att dom kommer väldigt bra överens med varandra. Så jag tror jag har bra människokännedom. Dom jag i regel släpper in släpper jag in fort och dom har jag också kvar.

Det går inte riktigt att leva med sig själv om man ska anpassa om sig efter umgänge. Jag är lyckligt lottad och glad att det finns plats och glädje i att vara mig själv.

Synd att det inte finns mer timmar på dygnet bara, så man hade hunnit träffa folk ännu mer och gjort fler roliga saker oftare. Men nu är det roliga veckor på intåg. Kalas imon och utgång på det. Snart midsommar med. Underlättar enormt med roliga tillställningar så slipper jag gråta över min dumma idé att lägga in min semesterstart v.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback