Akut hundvalp (amstaff)!

                                                                 Datum: 2010-10-11 / Tid: 23:01:36
Jag var inne på hundar utan hem, en sida som oftast listar akuta irländska hundar.
Ska man adoptera en hund rekommenderar jag ändå det, finns alltid fullt av hundar som behöver hem med transporthjälp till Sverige enligt alla regler som krävs. ( www.hundarutanhem.se )

Min tanke är dock inte att lista alla deras hundar här, det hade blivit för meckigt och onödigt. Dock kan jag flagga för en kille, en amstaffvalp jag såg som låg på deras akut-lista. En tigrerad hane som heter Chico. Ta gärna en kik på honom!

http://www.hundarutanhem.se/Hundarna/Valpar/Chico/

För övrigt verkar det rätt lugnt på hundfronten, so far.
Hade egentligen velat följa upp alla hundar mer, men det är svårt när tipsen kommer från så många olika håll :-(

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg! Vad har du gjort idag?

Hoppas allting är bra :) Kram

2010-10-12 @ 18:43:09
URL: http://faannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback