Tråkigt och uttråkad..

                                                                 Datum: 2010-05-29 / Tid: 17:16:31
Jag slutade upp att blogga för längesen, egentligen för att man förväntas uppdatera varje dag även om man inte har något vettigt och skriva. Nu har jag dessutom jobbat rätt mycke, igen, skönt när jobb rullar på, då tänker man dessutom inte så mycket.

Jag är trött på min blogg, men jag klarar mig inte utan den egentligen nu heller, vem ska man svammla med liksom? Kanske bättre jag börjar prata med mig själv, det verkar ju mindre knepigt än att skriva till sig själv, eller?

Jag är uttråkad. Kände för att gå ut och gå eller nått, men är för trött i kropppen, och huvudet är inte med heller. Men det liksom känns i kroppen att man borde göra mer än man gör, dvs sitta och häcka. Kanske en ridtur, själv, suck. Jag är trött på att vara själv överallt! Trött och uttråkad, vilket säkerligen märks på mina inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback