Hjärtat i halsgropen för en stund

                                                                 Datum: 2010-06-01 / Tid: 00:11:49
Jag fick inte den bästa upplevelsen vid stallet idag, det hade hänt något så hela området var avspärrat, precis runt vårat stall. Fantasin skenade iväg och jag såg för mitt inre 5 döda hästar, däribland Eldir.
Dock räckte det med 3 minuters promenad, en häst som kommer när han ser än och är glad, så la sig paniken, men det var ändå äckligt att hela vägen var avstängd, vet inte vad det var, räddningskåren åkte men det låg saker på marken, såg dock inget blod.

Man får lite knepig panik ibland. Men med mina senaste "erfarenheter" är det kanske inte heller så konstigt.

För övrigt har jobb avlöst min senaste tid. Passade på att hänga lite mer Robert Aschberg också ;) Nej, jag är inte SÅ imponerad av kändisar men han är jävligt cool. :)

Passar på att jobba en del nu, då är man verklignen igång. Eyjlovurkursen närmare sig med stormsteg, hoppas Eldirs kondis är okej trots mina tafatta igångsättningsförsök.. Får ta de lugnt på kursen i annat fall, han ska inte lida för min o-ork... Men vi brukar ha bra nivå ändå, min prins och jag!

Faktiskt tränat lite själv också, gud vad jag älskar älskar älskar min thaiboxning. klubben. vännerna. känslan. det är alltid samma, även om folk kommer och går, tränare byts ut lite titt som tätt och formen går upp och ner, det är en färskvara!! det känns alltid rätt än så länge, och håller mitt psyke i balans. i love it.

Det är en dag imorgon också så det är väl dags att gå och knyta sig.

Ta hand om er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback