Blandade känslor

                                                                 Datum: 2010-05-20 / Tid: 01:42:48
Idag hade jag en upp och ner dag.
Dagen var överlag bra, skönt med sol, maskrosor och kaffe! Skön träning och goa klubbkompisar gjorde kvällen till en av dom bästa på länge!

Spärringen gick väl upp o ner men roligt var det (och det är ju det som träning ska vara!)
Sen var det fortfarande varmt ute när vi var klara vid 11 snåret på kvällen. That´s summer! Whohooo!
På den dåliga sidan är att jag är spänd, kan inte slappna av och tycker det är förjävligt att ni gick och dog när sommaren var så nära!
Tänk på allt vi skulle gjort, hund och inlines åkning, Slottis i sommar, havet, ni som älskade och bada och sköna sena sommarnätter.
Jag blir nästan ännu ledsnare när jag tänker på att ni missar hela sommaren! Favoritårstiden, och alla planer som man dumt nog bara tar för givet ska finnas där närhelst man tycker att det passar. Jag kan bli arg på mig själv för att jag tycker att jag är så naiv och blåögd, men jag har aldrig haft anledning att tro att ni inte skulle finnas!
Ni var hela, friska, pigga och glada! Ingenting kunde stoppa er! Så varför skulle jag gå och tro att ni skulle försvinna?
När vi gjorde allt för att förebygga det! Släppte er inte lösa vid trafik, spände fast er i egna säkerhetsbälten i bilen, aldrig lämnade er ensamma förlänge, aldrig band er utanför affären eller lämnade er i bilen. Varför, skulle man då tro att man skulle bli av med er? Båda två, på samma gång? OFRIVILLIGT!
Det trodde jag inte, så jag var naiv, poff och livet är förändrat och blir aldrig var det var. Man är inte så odödlig trots allt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är in då och då och läser er blogg, det gör ont varje gång men jag vill ändå titta in och se att ert liv rullar vidare.

Om det blir valpar här uppe i Västerbotten i Diya så ser jag det som en ära om ni den dagen skulle tänka er en valp, men vi får väl se vad framiden kommer med.

Hoppas ni har en fin vår trots den hemska sorg ni bär på.

Kramar från Skellefeå

2010-05-20 @ 20:31:54
URL: http://www.freewebs.com/jums99/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback