Utmattad

                                                                 Datum: 2010-06-15 / Tid: 15:29:42
Fattar inte hur jag kan känna mig utmattad. Jag menar inte direkt nu, men när jag gör något så orkar jag inte som jag gjorde förr. Innan jobbade jag, red, var med vovvarna, träffade folk och partade. Dessutom tränade jag en hel del.

Kanske just för att man inte tränar, så är man orkeslös. Jag orkar jobb. bang, sova. Rida, bang, sova. O så rullar det på. Jag vet att jag egentligen behöver träning för att må bättre och orka mer, men inte just nu, nu är dagsrythmen ändrad, vanorna annorlunda och personligen är känner jag mig utkörd.

Förhoppningen var att orken och lusten kom med sommaren, vi får väl se för sommaren är just inte här, eller? Lite värme, please!!!

Kommentarer
Postat av: Rita

Nä, sommaren är inte riktigt här än =)

Hoppas du piggnar till när värmen kommer, så du for ork till det du vill göra.

Kämpa på, vännen!

Styrkekramar från mig!

2010-06-16 @ 06:18:01
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback