Keep on falling..

                                                                 Datum: 2010-06-03 / Tid: 20:47:06
Salen Al Fakir gjorde en bra låt, Keep on walking. Jag tänkte själv skriva en uppföljare på den "Keep on falling" som i att falla. mörkt. djupt. osynligt. Ingen ser ens fall. Det är inte som ett hål som breder ut sig, nej, det är tvärtom något som äter på än inifrån. Dessvärre lär det inte bli uppenbart genom att det ploppar ut en tand genom magen, jag menar, det är inte riktigt så jag blir uppäten.

Jag har rätt svårt för första gången på länge att sätta ord på mina känslor. Jag jobbar och trivs förvånansvärt bra med det, det är där jag kommer ut! Sen har man gjort lite saker, träffat lite vänner och det är i det stora hela trevligt, såklart! Men det är det där när man kommer hem hur man omedvetet inte kan känna sig normal med att vara ute en hel kväll. Jag har inte på nästan 3 år varit ute en hel kväll, jag menar max 5 timmar har fungerat om man inte haft hundarna med sig.

Men nu kan man tro att folk tycker att man ska "passa på" innan nästa vovve. Passa på? Att gå ut hela natten? Men det är ju onormalt i mitt fall! Det känns weird, om vi, båda 2, samtidigt ska kunna festa hela natten, utan hundvakt. Det är inte tanken det är fel på, det är rutinen. Jag har ändrat så många rutiner! Till det sämre. Men skulle jag upprätthålla dom hade man känt sig fjantig. Gå ut 20 gånger om dagen, själv, var ute och festa 5 timmar, bara för att? Jag försöker släppa mina hundrutiner men dom sitter i ryggmärgen. Det är svårt.

Att gå direkt från jobbet o göra.. vad jag vill. Det har heller aldrig gått utan att åka fort hem, därför har jag alltid bråttom hem. Det har jag alltid haft! Suck. Det blir bara mer och mer saker ju mer man gräver. Trodde mitt fallande var över. Men jag hade tydligen fel, igen. Livet upphör aldrig att förvåna..

Kommentarer
Postat av: Jessica och diya

jag läser ditt inlägg och känner igen en del av det skriver, dock av andra orsaker..men jag säger en sak man slutar nog aldrig "falla" men man faller långsammare med tiden.

Jag önskar det fanns något man kunde säga eller göra för att er vardag ska få en mening igen.

Tänker ständigt på er!!

Kramar från Skellefteå

2010-06-07 @ 07:40:29
URL: http://www,freewebs.com/jums99/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback