Att sälja, Att köpa och Att leta

                                                                 Datum: 2010-06-21 / Tid: 11:41:19

Jag är en smygare! Igår var vi på tre olika ställen för att hitta något passande hem. Vi var runt med grönområden vid lägenheter, vi var runt ställen med trädgård, och ställen vi vill och inte vill bo. Ett ställe vi skulle kunna "tänka" oss som inte hade speciellt stor trädgård, det var ett litet radhus vid Eklanda utanför Göteborg som troligen tillhör Mölndal med rätt kass förbindelse. Gissa priset för ett sånt? 3, 9 mille ja!

Seriöst, vad tänker man sig då? Final Destination här där jag är uppväxt för em si sådär 4-5 miljoner? ja! sen att Filip pluggar och jag jobbar ger oss nog inga 5 miljoner i lån, och sen, ärligt talat, vi skulle nog heller aldrig fixa det.

Så nästa steg var Antenngatan där vi lyckligt förlorade, en trea på 65 kvadrat med en hyra på 4200 för det var en bostadsrätt med trädgård, den gick för 1, 9! Asså ärligt? O ha en lägenhet köpt för 1,9 ger en jäkla massa varje månad att betala i lån och dessutom 4 200 i månaden? Seriöst? Vem köper den för det priset????

Aja Göteborg har blivit dyrt. Får hoppas vi får ut bra för våran gamla som kommer vara nyrenoverad för det känns som allt är helt out of control här asså.

So am I. Vi får se vart jag slutar! Men jag vill ha vovve x 2, och katt

Saknar våra katter med, hittekatten Svinto och våran efterbliva Aska (Det var verkligen något småfel med henne) men hon gjorde oss bara mer fulla o skratt för varje dag, den genomgo katten! Hundarnas bästis.



Badhundarna



Svinto-Lina våran första sötnos



Aska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback