No regrets

                                                                 Datum: 2010-07-07 / Tid: 21:05:03
Jag har aldrig ångrat ett djur.

Kanske har man haft bra och dåliga dagar, ungefär som med ungar dom kan vara mer eller mindre jobbiga och man kan ha mer eller mindre tid, men jag har aldrig ångrat det, någonsin!

Att jobba med ett djur och utveckla det är fantastiskt. Som Svinto, hittekatten. Få henne tam, det var en mysig period och se hennes framsteg. Vi saknar dig Svinto! Men därför vill jag ha katt igen, dom är så fascinerande. Livsglada. Fulla av liv! Bara i Sverige är det 100.000 hemlösa katter per år, en stor del dör som dom förbrukningsvaror dom verkar vara. Kattens status är låg i Sverige. Även i andra länder, oförstårligt!

Hur som helst så vill jag göra den skillnad jag kan, om jag hjälper en katt tex, så har jag inte bara fått en kompis, jag har räddat ett liv! Hur många kan med gott samvete säga att dom gjort detsamma? Jag hoppas hela världen har gjort det någon gång i livet. Den känslan är obetalbar!

Mina djur brukar dock välja mig, på ett eller annat sätt..



They die because they wasen´t wanted!

Dom är alltid wanted hos oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback