Ger upp!

                                                                 Datum: 2010-07-02 / Tid: 00:33:32
Vad det gäller vitvaror så ger jag upp! Kan inget, fattar inget och allt vi väljer är av någon anledning fel! Jag tror på allvar vi har fått dom snurrigaste människorna i hela renoveringsbranschen! För att inte tala om otajmat med alla dessa semestrar och väntetider.

Är det okej att vi 25 års ålder lägga sig ner på golvet, krisa ihop totalt och bara skrika något i stil med "FUCK IT?" Troligtvis inte. Men nu efter denna veckans ca 8-287 telefonsamtal, 7 mail och olika förslag så har jag inget bra motstånd längre. Gör vad ni vill, men gör det nu, och gör det fint! Så är jag nöjd! Vi vill ju bara bli av med den jädrans lägenheten!!!

Sen har jag dessutom en väldigt tur med visningarna. Vi var i full färd med att buda på ett hus jag inte sett invändigt, men det sket sig rejält. Så nu verkar det vara dags igen, en lägenhet och jag verkar jobba på visningsdagarna.. Min karma är skit!

Nåväl, nobody said it would be easy! (men vem sa att det skulle vara svårt?)

Kommentarer
Postat av: Rita

Stackare, men ge inte upp! Nu kan det väl bara bli bättre =)Nu vänder det ska du se!

Styrkekramar/Rita

2010-07-02 @ 08:48:21
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback